Mọi người vào giúp đỡ mình với

nvcvnnkh

Junior
Joined
Mar 27, 2012
Messages
219
Reactions
117
MR
0.000
Tình hình là hôm bữa có support với LR nhờ lấy lại key và pin hôm nay nó gửi mình một mail như thế này
Dear Nguyen,


Please note that in order to reset your login information, for security measures you must go through verification by our internal compliance department.

Please note, “The creation or use of a liberty reserve account means user accepts all the terms and conditions of this agreement, which includes on point*2.5. User must provide Issuer with valid and accurate identifying information as determined by Issuer in the sign up process; Issuer reserves the right to verify said information from time to time. User’s non-compliance with this condition of use will allow the Issuer to restrict the account without notice”.*

To process your request, upon successful verification procedure: please e-mail us the required information mentioned below to [email protected] with the subject [Liberty Reserve Verification Process]


Please provide us with the following documents:

a) (Scanned copy of) *International Passport**, both sides (Front and back) Instructions attached.
b) (Scanned copy of) *Utility bill** (water, electricity, gas, cable or internet) ** “English or Spanish only” with a maximum maturity of three months. -- It must contain the address registered in the account. If the original document is issued in different language please contact a professional Linguist, they will translate and certify the document.

You must send documents with the following specifications/Requirements:

- Resolution not less than 300 DPI (300 dpi = 1500 x 2100 pixels)
- Full color**
- No trimmings “do not cut the edges of the documents"**
- PDF format
- The invoice must contain the address registered in your account, it is not necessary to be registered in your behalf; translation into English must be issued by linguist.

*Other documents are not accepted until formal request by Liberty Reserve.
**If you do not enclose all required documents, your entire verification will be returned to you, causing delays in the processing of your request.


Please note that user must send this information to [email protected]


Thank you for your cooperation.

Kind regards,Alexander SmithCompliance Department© 2002 — 2012 Liberty Reserve. All rights reserved.Bây giờ mình phải làm như thế nào mong pro chỉ giáo :binhsua155:

 
Cũng chẳng biết nữa lần đầu gặp vụ này. giờ không biết làm sao đây có pro nào giúp không :(:binhsua159:
 
Upvote 0
compliance@libertyreserve.org

mở to mắt ra mà nhìn cho kĩ đi
 
Upvote 0
Lại bắt đầu giở trò mới đây mà...........
 
Last edited by a moderator:
Upvote 0
Compliance <[email protected]>

nếu là thằng này thì chính xác là mail của LR rồi đó, theo thông tin mail thì nó nói bạn gửi CMND + bill vào email cho nó, bạn cứ gửi đi đừng sợ, là mail của lr đó. Mình cũng đang lấy lại lr bị mất và lr nó cũng liên lạc với mình bằng email đó
 
Upvote 0
Compliance <[email protected]>

nếu là thằng này thì chính xác là mail của LR rồi đó, theo thông tin mail thì nó nói bạn gửi CMND + bill vào email cho nó, bạn cứ gửi đi đừng sợ, là mail của lr đó. Mình cũng đang lấy lại lr bị mất và lr nó cũng liên lạc với mình bằng email đó

Mình chụp hình CMND 2 mặt đuợc không bạn với lại mình chưa có bill chỉ gửi cmnd thì có đuợc không
 
Upvote 0

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
419,256
Messages
7,083,067
Members
171,326
Latest member
game3knet
Back
Top Bottom